Sunday, March 28, 2010

Luahan rasa hati..

fuhh...akhirnya dapat jgk aku nk updates blog ni..kdg2 aku rse malas nk update sbb malas nk fikir ape yg nak ditulis..huh..
harini aku xde mood nk menulis sbb kepale sudah fenin..pusing2..ermm...dh la lom period lg..elakkan aku pregnant dah le..bukan xsuke tp bile 3bln yg pertama aku akan mabuk giler2..lepak gile badan ni sampai tak bole nk bangun..aku msih igt mse aku mngandungkan dhya alya..mabuk gile2 pye psl,aku dipulau adik2 iprku sbb tak tolong mak mereka buat kerja..cuba bygkan, mcmne nk buat keje kalau aku ni asik2 muntah je..sampai dh xde bende nk dimuntahkan lagi..bile kandungan berusia 8minggu,aku ditahan wad kerana terlalu kurang air ditambah pula tekanan darah rendah...ermm...sungguh menyiksakan bila mengandung ni...fuhhh...serik siot..tp kadang2 aku terlalu ingin sangat nk pregnant sbb bila kandungan dah membesar,aku suka bila baby bergerak2 dlm perut..so sweet..tak pe la..kalau diberi anak lagi,aku terima dan juga sebaliknya...

kepada anim,,akak harap anim byk2 bsabar..tu sume dugaan buat kite..mungkin belom rezeki kita nk timang anak lg..mungkin ade hikmah disebalik kejadian..so byk2 bsabar ye dik..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.