Friday, March 12, 2010

impian dan angan-angan...


my beloved daughter DHYA ALYA


hari ini hari pertama aku menulis apa-apa saja yang aku suka kat blog ni...aku takkan war2 kan kewujudan blog aku ni pada sesiapa pun sebab dengan adanya blog ini boleh aku jadikan tempat untuk aku lepaskan geram,lepaskan rindu,lepaskan tension dan yang penting aku takkan lepaskan anak aku..hahha~ merepek sudaaa... aku akan beritahu pada insan yang aku rasa aku percaya pd dia..

Sebenarnya aku ni tak la pandai sangat menulis..x mcm kawan sejati aku yg sorg tu..pandai gile bkate2 dan buat ayat..bile aku bace blog die,aku akn tpegun dgn kate2 dan ayat2 yg die tulis..

tabik spring la beb!! t leh la kau ajar aku menulis ea..hehe..

dlm idup aku ni sbnrnye byk lg yg aku nk blajar..aku nk bljar utk cari duit sndri..blajar utk tidak tlalu bgantung idup pd duit org..blajar utk tidak jd tlalu 'baek' sgt..blajar utk tidak tlalu 'murah' hati..dan jugak aku nk sgt2 blajar maen alat musik..walaupun cita2 aku bukanlah nk jd seorg musician..aku nk ubah idup aku spenuhnye..walaupun byk halangan dan dugaan utk aku tempuhi,aku akan cube utk cekalkan ati dan kuatkn semangat demi utk mengubah idup..aku akan jd S.SHAZEREEN BINTI M.SAKDON yg baru..bkn yg tlalu mnurut kate,bkn yg cepat putus asa,juga bkn yg cepat 'cair'..yg paling penting aku nk jd mama yg TERBAIK utk DHYA ALYA BINTI KHAIRUL BAHARY...that's my promise.. i love you baby...

aku rse stakat ni dlu penulisan aku utk kali ni..t len kali aku akn sambung dgn citer2 yg tbaru dan thangat di pasaran...hehe..
out dlu k..jge diri elok2..muaahhh utk sape2 yg bace.. ;)
peace!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.